Helpdesk Specialist;;Do biura w Katowicach szukamy osób na stanowisko Helpdesk Specialist
Do biura w centrum Katowic szukamy osób na stanowisko Helpdesk Specialist
Jeżeli jesteś osobą, która niekoniecznie posiada doświadczenie na tym stanowisku, ale która potrafi wziąć na siebie odpowiedzialność i sumiennie wykonać powierzone obowiązki - zgłoś się do Nas. Wyżej od doświadczenia cenimy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, PowerPoint, Word).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Rzetelność, dokładność, cierpliwość, orientacja na szczegóły.
- Pozytywne nastawienie i komunikatywność.
- Umiejętność pracy w grupie.
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Udział w ciekawych projektach dla prestiżowych klientów
- Możliwość zdobycia doświadczenia we współpracy z międzynarodowymi korporacjami.
- Możliwość rozwoju (szkolenia)
- Pracę w biurze w Katowicach w młodym, rozwijającym się zespole.
- Dobrą atmosferę pracy.
- Niezbędne narzędzia pracy (potrzebne oprogramowanie, monitor, laptop, wygodny fotel, kawa i herbata!)
- Godziny pracy zależne od prowadzonego projektu (również popołudnia, soboty).